Potrzebujesz porady? Zadzwoń do nas: Infolinia: 61 84 20 330
Maszyny
Hafciarki
Maszyny przemysłowe
Akcesoria
Wykroje
Pracownia
Części zamienne
‼️ Okazje ‼️
Blog

Pomoc

W JAKI SPOSÓB WYSZUKIWAĆ PRODUKTY?

Wyszukiwanie towarów w sklepie ETI może być realizowane poprzez:

  • wielopoziomowe menu z lewej strony ekranu (reprezentujące nasze główne grupy towarów oraz odpowiednie podkategorie)
  • precyzyjną wyszukiwarkę ciągu znaków:

Wyszukiwarka penetruje ciągi znaków w kodzie towaru i jego nazwie. Jeśli nie znasz bezbłędnego numeru lub nazwy szukanego produktu, radzimy nie wpisywać do wyszukiwarki wieloznakowych ciągów liter lub cyfr. Większa ilość znaków zwiększa precyzję trafienia, jednak jeden błąd np. wpisanie 0 (zero) zamiast O (dużego O) uniemożliwi wyszukanie. Najlepiej wpisywać pewne i krótkie ciągi znaków, dodatkowo skracając nazwy o końcówki wynikające z odmiany. Np. szukając stopki do wszywania zamków krytych o numerze kodu eti 071 można:

  • wpisać w wyszukiwarce tylko eti 071, co spowoduje dokładne trafienie w produkt o podanym kodzie
  • wpisać w wyszukiwarce słowo stopka, co spowoduje o wiele mniej precyzyjne (około 20 pozycji) trafienie we wszystkie towary zawierające słowo stopka w kodzie lub nazwie.
  • wpisać w wyszukiwarce ciąg stop%zam%kryt, co wyłuska z bazy danych tylko stopki do wszywania zamków krytych.

Oddzielenie poszczególnych, skróconych elementów kodu lub nazwy znakiem % w wątpliwych miejscach, eliminuje możliwość pomyłki w wyszukiwaniu, pod warunkiem zachowania właściwej kolejności wyrazów. Np. wpisanie w omawianym wyżej przypadku ciągu o zmienionej kolejności zam%kryt%stop nie pozwoli na znalezienie właściwego produktu. Dlatego bezpieczniej jest wpisywać krótkie ciągi znaków w polu wyszukiwarki.

W JAKI SPOSÓB DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

To proste! Dokonywanie zakupów w sklepie eti polega na dodawaniu ich do wirtualnego koszyka - przy każdym produkcie umieszczone jest odpowiednie pole, w które należy wpisać żądaną ilość, po czym nacisnąć guzik "do koszyka".

Każdorazowo po dodaniu danego produktu wyświetlać się będzie informacja o dodaniu produktu do koszyka.

Aktualny stan produktów w koszyku znajduje się pod ikoną TWÓJ KOSZYK w górnym prawym rogu naszej strony.

Po kliknięciu na TWÓJ KOSZYK wyświetli się podsumowanie dokonanych zakupów - tutaj masz możliwość usunięcia poszczególnych pozycji, zmiany ich ilości, dokonania wyboru formy płatności lub dopisania uwag do zamówienia.

Wybierając przycisk DALEJ przechodzimy do potwierdzania zamówienia. Jeżeli byłeś już zalogowany w naszym sklepie należy podać login i hasło, jeżeli robisz zakupy w naszym sklepie po raz pierwszy należy wypełnić formularz rejestracyjny. Następnie Twoje zamówienie zostanie wysłane do operatora, który w najszybszym możliwym czasie przygotuje dla Ciebie zamówione produkty lub skontaktuje się w razie wątpliwości.

W JAKI SPOSÓB DOSTARCZANE SĄ PRODUKTY?

Zamówiony towar wysyłamy pocztą polską lub firmą kurierską.

Koszt przesyłki:

firma kurierska

  • przesyłka pobraniowa - 20 zł
  • przedpłata/płatność przelewem/płatność PayU - 12 zł

poczta polska

  • przesyłka pobraniowa - 20 zł
  • przedpłata/płatność przelewem/płatność PayU - 12 zł

W przypadku wysyłek zagranicznych koszty transportu ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt)

Jeśli życzą sobie Państwo wysyłkę inną firmą kurierską lub chcą Państwo odebrać zamówiony towar osobiście prosimy o kontakt (pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00, w soboty od 9:00 - 14:00).

  1. Zamówiony towar będzie dostarczony pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia następuje w czasie podanym w opisie produktu.
    • paczki pobraniowe - są wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (wyjątek soboty i niedziele), jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 3 dni roboczych.
    • przelew na konto bankowe - paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (wyjątek soboty i niedziele), jednak zastrzegamy sobie czas realizacji do 3 dni roboczych.
  3. Z chwilą pokwitowania odbioru towaru, na kupującego przechodzi prawo własności, oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  4. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia.

W JAKI SPOSÓB PŁACIĆ ZA ZAMÓWIONE TOWARY?

Proponujemy następujące formy płatności:

za pobraniem
Za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze listonoszowi, w urzędzie pocztowym lub kurierowi (jeśli wcześniej poprosiłeś/aś o przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej).

poprzez portal PayU
Po wybraniu opcji płacę przez portal PayU (PayU.pl) sklep automatycznie przekierowuje Cię do płatności poprzez PayU, gdzie możesz zapłacić kartą kredytową lub automatycznym przelewem ze swojego banku.

przelew na konto bankowe
Dane do przelewu otrzymasz wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia w wiadomości mailowej.
W tytule zamówienia należy podać: numer zamówienie, imię i nazwisko osoby zamawiającej.
Wszystkie dane niezbędne do dokonania przelewu otrzymasz od Nas wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

odbiór osobisty
Płatność gotówką lub kartą płatniczą - zamówione towary można odbierać osobiście w siedzibie naszej firmy w Poznaniu przy ulicy Grunwaldzkiej 400 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00, soboty 9:00 - 14:00).

W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONYWAĆ ZAKUPÓW W SYSTEMIE RATALNYM?

Jest to bardzo proste! Należy tylko przy podsumowaniu dokonanych zakupów, jako formę płatności wybrać opcję ZAKUP NA RATY. Wówczas zostaną Państwo automatycznie przeniesieni do formularza ratalnego firmy Santander. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza do firmy Santander skontaktuje się z Państwem pracownik firmy, który potwierdzi wprowadzone dane.
Wszystkie formalności związane z zakupem towaru w systemie ratalnym są realizowane za pośrednictwem e-maila i telefonu.

CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY TOWAR?

W sytuacji, kiedy zamówiony towar nie będzie spełniał Państwa oczekiwań, istnieje możliwość zwrotu zakupionego produktu.
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Warunkiem zwrotu, jest konieczność oddania towaru nieużywanego, nieuszkodzonego w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem potwierdzającym zakup w naszym sklepie.
Formularze odstąpienia od umowy i zwrotu towaru znajdują się w dziele Regulamin (na dole strony).

Aby dokonać zwrotu towaru należy odesłać go do siedziby firmy :
Maszynosfera
ul. Grunwaldzka 400, 60-169 Poznań
Z dopiskiem: ZWROT

Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszty zwrotu pokrywa Klient. Wszelkie przesyłki "za pobraniem" lub na koszty odbiorcy nie będą odbierane.

Pieniądze za zwracany towar zostaną wpłacone na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do przesyłki zwrotnej.

OCHRONA PRYWATNOŚCI W SKLEPIE ETI

Dane wprowadzone podczas rejestracji w sklepie ETI są wykorzystywane JEDYNIE w celu realizacji zamówień oraz usług. Sklep ETI nie udostępnia, ani nie sprzedaje danych osobowych naszych klientów innym firmom lub osobom. Nie udostępniamy również baz danych zawierających adresy e-mail naszych klientów. Klient, który zarejestrował się w sklepie ETI, może być informowany poprzez pocztę e-mail o zmianach w asortymencie sklepu, nowościach w ofercie, najnowszych promocjach itp., jednakże zobowiązujemy się, że informacje te dotyczyć będą jedynie sklepu ETI i produktów oraz usług z nim związanych.

Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych, wszyscy zarejestrowani klienci sklepu ETI mają prawo do wglądu i modyfikacji danych osobowych znajdujących się w bazie danych serwisu, poprawiania ich oraz ich usuwania. Aby tego dokonać prosimy o kontakt biuro@maszynosfera.pl.