Potrzebujesz porady? Zadzwoń do nas: Infolinia: 61 84 20 330
Maszyny do szycia
Maszyny przemysłowe
Hafciarki
Plotery
Akcesoria
Pracownia
Części
Promocje
Nowości

Jak robić zakupy w sklepie ETI Radość Szycia?

Składanie zamówień w sklepie internetowym www.eti.com.pl jest bardzo proste. Jedyne czego potrzebujesz to odrobina czasu, aby obejrzeć produkty i zdecydować, które mogą przydać Ci się podczas szycia.

Wyszukiwanie produktów

Podzieliliśmy produkty na szereg kategorii, aby ułatwić odnajdywanie interesujących Cię rzeczy. Menu widoczne u góry strony to dobry sposób na dotarcie do konkretnej grupy produktów, której chcesz się przyjrzeć. Możesz także skorzystać z wyszukiwarki produktów, jeśli znasz nazwę szukanego produktu.

Dodawanie produktu do koszyka

Kiedy wybierzesz już produkt, który chcesz kupić - dodaj go do koszyka naciskając czerwony przycisk . Przy każdym produkcie znajduje się także pole "ilość", w którym możesz zwiększyć liczbę zamawianych produktów.

Podgląd wartości koszyka

Ilość produktów dodanych do koszyka i ich łączna wartość pokazane są w prawym górnym rogu ekranu. Kiedy zgromadzisz już wszystkie rzeczy, które chcesz kupić - naciśnij na niebieski przycisk "KOSZYK", by przejść do kasy.

Podsumowanie, płatność i dostawa

Po otwarciu koszyka zobaczysz zestawienie wszystkich wybranych produktów. Możesz tutaj zmienić ilość produktów lub usunąć któryś z nich całkowicie. Możesz także w każdej chwili wrócić do dalszego poszukiwania produktów.

Poniżej listy produktów zobaczysz dostępne formy dostawy i płatności za zamówienie, wybierz spośród nich dogodną dla Ciebie. Jeśli masz jakieś uwagi co do zamówienia - na samym dole znajduje się blok tekstowy, w którym możesz je wpisać. Kliknij "Dalej" by przejść do finalizacji zakupów.

Dane adresowe dla Twojej przesyłki

Nowi klienci naszego sklepu zostaną poproszeni o założenie konta. Wprowadź nazwę i hasło, którymi w przyszłości zalogujesz się do sklepu by dokonać szybciej zakupów. Wypełnij wymagane pola danymi adresowymi. Adres e-mail pozwala nam na bieżąco informować Cię o przebiegu zamówienia. Numer telefonu z kolei jest przydatny w sytuacji, gdy zauważymy w Twoim zamówieniu błąd. Skontaktujemy się z Tobą by szybko wyjaśnić sytuację. Twój numer umieścimy również w danych dotyczących przesyłki, aby kurier mógł się z Tobą skontaktować, np. gdy nie będzie mógł odnaleźć Twojego adresu.

Po poprawnym zarejestrowaniu danych zostaniesz po raz ostatni poproszony o potwierdzenie składania zamówienia.
W tym miejscu możesz także wskazać prośbę o wystawienie FAKTURY VAT, jeśli prowadzisz działalność i dokonujesz zakupu na firmę.

Zamówienie złożone!

Po potwierdzeniu danych zamówienie wpłynie do naszego systemu, a Ty na skrzynkę e-mailową otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem. Będziemy Cię również informować o postępach w realizacji zamówienia, aż do potwierdzenia jego wysłania.

Zamówienia są przez nas realizowane w każdym dniu roboczym, od godziny 8 do godziny 16. Większość złożonych zamówień dostarczana jest do Zamawiającego już kolejnego dnia roboczego.

Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie związane z realizacją Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami.